24 dic 2011

Bon Nadal a tothom! /¡ Feliz Navidad para todos!


Que gaudeixis d'uns dies plens d'imaginació i somriures!
Per a qui vulgui família, amb la família,
Per a qui vulgui viatges, ben lluny d'allò quotidià,
Qui vulgui calma, que la trobi
Qui vulgui festa, que no se l'acabi
I nosaltres seguirem aquí quan tornis
plens d'Ocells al Terrat...

¡Que disfrutes de unos dias llenos de imaginación y sonrisas!
Quien quiera familia, con la familia,
Quien quiera viajes, muy lejos de lo cotidiano
Quien busque calma, que la encuentre
Quien quiera fiesta, que no se la acabe
Y nosotros seguiremos aqui cuando vuelvas
llenos de Pájaros en la Azotea...

3 comentarios:

  1. Gracias I.A. por tus buenos deseos, como das tantas opciones yo me cojo todas jaja.
    VIAJES , porque estoy en mi Tierruca Cantabria ,FAMILIA , con ella lo pasare y lejos de lo COTIDIANO , tendré también momentos de CALMA porque aquí es fácil tenerla si lo deseas y por supuesto la FIESTA que no falte y cuando vuelva aquí me tendrás en tu club de ocells al terrat.
    Un beso

    ResponderEliminar
  2. Hola i bon nadal amic! Soc un blocaire que escriu en català i també esta inscrit en els premis "20minutos"! Et voldria proposar un intercanvi de vots, aqui et deixo el meu bloc!
    http://lapuntadatac.blogspot.com/

    Gràcies!

    ResponderEliminar
  3. Molt Bon Nadal! M'agrada el teu blog i l'he votat!! Felicitats!!

    ResponderEliminar